HTML

"Joseph K.'s guilt is the guilt of his existence"

Joseph K, egy ismert biztonsági cég vezető munkatársának blogja

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2.3 Új, érdekes fejlemények, variációk egy témára

2008.09.16. 23:51 Joseph K

 

 

 Ebéd után valahogy sikerült összevakarni magamat, így elkezdtem szervezni a vissza a céges hálózatot - 1 db üres SUN szerver volt szerencsére tartalékban, szóval kolléga irány nagykerbe és BIX-be, másik kolléga pedig el néhány kölcsön gépért. Én elosontam partnereket megnyugtatni (Hmm, és engem ki nyugtat meg?), élménybeszámolni, ügyvédezni. Szegény partner liftben rögtön ki akarja fejteni, hogy milyen az igazi emberi aljasság - mondom neki, szerintem nem tud olyat mondani nekem... Ellenben én. Sajnos igazam volt, partner (akit egyébként emberileg és szakmailag is sokra tartok) gyakorlatilag megtörik a hírek hallatán (pedig átéltünk már ezt-azt közösen).

Megnyugtatom, the show must go on, a munka, amire szerződtünk el lesz végezve, bármi történjék bárkivel, bárhol. Szegény ember egy könnyed újjáélesztést követően előadja saját történetét kis gonosz emberkékről pont. (Szinte üdítő hallani, hogy ilyen pitiáner, rosszindulatú emberek is léteznek, nem csak az igazság mp3 lejátszót foglaltató lángpallosú lovagjai.) Másik partner  már jobban értesültebb, hangos kxxxxa anyázással fogad, holott volt neki Sándor utónevű gyermekkori ismerőse is (btw nekem is van, mégsem). Vigasztalásul kaptam két üveg bort (tükörbe kellene néznem, idült alkoholistának tűnhetek jelenleg), egy 99-es és egy 2000-es Bock Cuvée-t. Az ügyvéd felé gondolkodóba esem

a. megiszom a két üveg bort, és egy kvázi időgép segítségével visszatérek a múltba

b. vagy nem.

A b. verzió mellett döntök, tekintettel arra, hogy felelősségteljes állampolgár vagyok valahol, bár elismerem, hogy vezetés közben headset nélkül telefonálgatok (Az iPhone headsetje sehogy sem akar csatlakozni a Nokia 6233hoz, ki érti ezt?) Még egy probléma merül fel, ami már egy ideje kínoz: nincs zene az autóban - persze oda az x+1 éves iPod Photo-m is, amin zenéim zöme található - sőt oda az összes zeném is (brühühü). Aktuális hangulatomhoz kb. a Napalm Death From Enslavement To Obituration c. lemeze illene, úgyhogy ez lehet nem is akkora baj jelenleg. 

Ügyvédnél elkészítettük a megbízást, megkaptam ügyvéd titkos számát amit, éjjel-nappal hívhatok (nem túl jó érzés ilyet kapni, ezt mindenki elhiheti). És ebben a pillanatban véglegesítődik bennem annak gondolata, hogy itt megjelenik minden ami eddig itt megjelent (és meg fog jelenni). Ügyvéd támogat, én óvatos vagyok, várunk vele holnapig. 

Hmm, össze is kell írnom leltárt, mit vittek el. Irány haza, este lesz valami HírTV-s riport egy vezető munkatárssal. Ja igen, közben változik a helyzet a sajtóban már megnevezték a cégünket, egyik vezetőjét Horváth Józsefet (http://index.hu/politika/belfold/uds2128/) és azt, hogy “Az akció összefügg egy internetes szolgáltató ellen a közelmúltban végrehajtott elektronikus támadással, amelynek során felmerült az illetéktelen adatkezelés gyanúja. A gyanúsítottak milliónyi postafiók tartalmába nyerhettek betekintést. Ezen adatok révén rekonstruálható a felhasználók üzleti és más kapcsolatrendszere - ismertette a Népszabadság...”. Ilyen részre valahogy nem emlékszem a velem ismertetett hivatalos anyagokból, bár beleférhet a minősülő magántitokba ez inkább hekkelésnek tűnik. Természetesen ilyet nem csináltunk, node szegény Rajk László is mondott ilyeneket és mégis meglakolt gonosz tetteiért. (Éljen .........., éljen a párt!)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://josephk.blog.hu/api/trackback/id/tr64667097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása