HTML

"Joseph K.'s guilt is the guilt of his existence"

Joseph K, egy ismert biztonsági cég vezető munkatársának blogja

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2.2 Always the same waste

2008.09.16. 23:49 Joseph K

 Dél körül elmentünk enni, szegény munkatársnak ígértem valami kaját a reggeli helyett. Mivel merészségünk nem csökkent ezért a könyékbeli fastfood jellegű étterembe vettük be magunkat (mindkettőből van a környéken:). Tekintettel arra, hogy nemrég (előző nap dél körül) ettem, ezért nem igazán voltam éhes, de hősiesen letoltam kb. egy gyermekmenü felét. Ha megnövök közös fogyókúrás céget alapítok az NBH főigazgatójával. (Ő feljelent valakit, a madár lefogy, a lóvé meg dől.) De nem. Hovatovább én fel sem vagyok jelentve, a rendőr urak elmondták, hogy maximum (!) tanúnak hívhatnak be, de az is lehet annak sem...


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://josephk.blog.hu/api/trackback/id/tr3667093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása